Subject: Fwd: Vana Taebla projekti muudatus
From: "Veera Petrova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 15:05:14 +0300

Tervist,

Edastan ülevaatamiseks muudetud Tallinna mnt asendiplaani.

Muudetud on:
 - Tallinna mnt 3 liitumispunktid on nihutatud ca 5 m võrra alla 
sissesõidutee alale;
 - Tallinna mnt 5 liitumispunktid on nihutatud ca 17 m võrra ülesse;
 - Tallinna mnt 12 liitumispunktid on nihutatud ca 2 m võrra ülesse 
postistide vahele;
 - Tallinna mnt 14 liitumispunktid on nihutatud ca 3 m võrra ülesse 
sissesõidutee alale;
 - Piiri tn veetorustik on nihutatud teisele poole teed ehk ca 8 m võrra 
alla;
 - vahemikus Piiri tänava ja Uue tänava ristmik torustikud on projekteeritud 
tee keskele (vahemik 0,64 - 0,75 km). Torustikud rajatakse lahtise meetodiga 
ning taastatakse kõik rikutud katendid;

Lugupidamisega

Veera Petrova
Triangulum OÜ
59124777

Kontakt Peep Aedviir (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) kirjutas 
kuupäeval K, 4. juuni 2025 kell 15:12:

Tere!

Teemaks Tallinna mnt torustiku ehitus lahtise kaevikuga.

Sain transpordiametilt rohelise tule protsessiga edasi minna. Ütlesid, et 
nende poolt takistusi ei ole ja annavad muudatuse kooskõlastamise etapis 
tingimused kuidas maantee peab olema taastatud ja kui suures osas. Selge on 
see, et poole tee osas nad ei luba ja pealmine katend tuleb kindlasti välja 
vahetada, kui palu nad aluseid nõuavad, selgub siis juba tingimustega.

Projekteerimisega nüüd üsna kiire ja loodan, et oled nõus meie töö vahele 
võtma.

Kõige parem oleks kui ehitaja teeks koostööd projekteerijaga otse, siis 
saate probleemsemad kohad operatiivselt lahendada.

Kui kooskõlastatud muudatus valmis siis esimese asjana tuleb muudatus 
ehitaja poolt hinnastada, plussid miinused kokku lugeda ja RTK-le 
kooskõlastusele saata.

Töövõtja: PK Infra, kontaktiks Hannes Hallik, 5046464, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Projekteerija: Triangulum OÜ, Veera Petrova, 5375 8325, 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lisan kirja saajateks kogu meeskonna siis on info kõigil olemas.

Lugupidamisega,

Peep Aedviir

Arendusjuht

Haapsalu Veevärk AS

Haava 32, 90510, Haapsalu linn, Lääne maakond

 <http://www.hvv.ee/> http://www.hvv.ee/

Gsm: (+372) 53 844 301

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]